قوانین فروشگاه برش آسایش

نشانی وب‌سایت ما: boreshsayesh.com لطفا به املا آدرس توجه کنید در غیر این صورت فروشگاه متعلق به ما نیست

برش سایش به مدیریت اقایان شیرازی اداره می شود و کلیه محصولات ارسالی در این فروشگاه اورجینال هستند .برای ارتباط با مدیر سایت میتوانید در صفحه تماس با ما مستقیم با مدیر سایت در تماس باشید و نظرات خود را منتقل کنید.

 

روش های ارسال مرسوله

تمام محصولات ابزار آلات برش و سایش به صورت اینترنتی و حضوری ارسال می شود و محتوایات داخل آن بیمه می شود .

مشتریان تهران : محصول پس از ثبت سفارش در ساعات کاری شرکت با پیک براتون ارسال خواهد شد.

مشتریان خارج از تهران : بعد از ثبت سفارش در ساعات کاری فروشنده های سایت با شما تماس خواهند گرفت . لطفا صبور باشید زمان انتظار بین 2 تا 24 ساعت می باشد. در صورت عدم پاسخگویی محصول ارسال نخواهد شد .

روش اول : مرسوله با پست پیشتاز براتون ارسال میشه و 48 ساعته کاری به مقصد شما می رسه

روش دوم : ارسال توسط تیپاکس می باشد . بین 24 تا 48 ساعت میرسه به دستتون . زمان ارسال مرسوله برای شما از طرف تیپاکس شماره مرسوله و هزینه ارسال پیامک میاد .

روش سوم : ارسال توسط باربری ترمینال زمان رسیدن مرسوله کمتر از 12 ساعت .

تبصره : با توجه به محدود بودن شعبه های تیپاکس امکان ارسال به روستا ها وجود ندارد . مشتریان عزیزی که در روستا هستند براشون تنها روش ارسال با پست یا بابری ترمینال می باشد.

 

درباره خدمات و کالا در برش آسایش

فروشگاه اینترنتی برش آسایش محصولات با کیفیتی مناسب و به صورت تک فروشی خدمات خود را به مشتریان خود ارایه میدهد . کلیه محصولات داخل سایت برند ایرانی دارند و از بازار به صورت عمده تهیه میشود تا بتوانیم با سرعت هر چه بیشتر محصولات خود را به دست شما برسانیم .

دسته بندی محصولات فرانیاز از جمله ابزار آلات – صفحه برش – سنباده رولی و دیسکی و غیره … می باشد.

لطفا توضیحات و عکس محصول رو با دقت ملاحضه فرمایید به دلیل اینکه نوع خرید محصول اینترنتی است . امکان برگشت و عودت وجح وجود ندارند .به غیر از این که خود محصول مشکل فنی داشته باشد.

 

پاسخ به سوالات شما

لطفا در زمان انتظار برای تماس صبور باشید و قوانیین سایت رو مطالعه فرمایید . بی شک جواب سوال خود را خواهید یافت . درصورت عدم پاسخ و شرایط خاص با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.

یا پیامک ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ شما رو براتون ارسال یا با شما تماس بگیریم .

 

عودت کالا : در صورتی که به هردلیل(بند دلایل عودت کالا) از محصولات ما ناراضی بودید 3 روز زمان دارید تا عودت بدید کلیه هزینه محصول به شما عودت داده میشه به جز هزینه ارسال که پای مشتری هست .

دلایل عودت کالا : عکس محصول با محصولی ارسالی فرق داره – محصول کیفیت که تو عکس داشت رو نداره – منصرف شدم و محصولی بهتر پیدا کردم .

 

ساعات کاری :

ساعات کاری سایت همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 18 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 15 می باشد . خارج این ساعات اگر تماس بگیرید کسی دفتر نیست که پاسخ بدهد لطفا نگران نشید و و پشت سر هم تماس نگیرید کافیست یک پیام بگذارید تا با شما تماس بگیرند .