بلاگ

انواع تیغ آب بر

مقدمه
در برش متریال های مختلف از تجهیزات و دستگاه های بسیار زیادی استفاده می کنند. هر یک از این دستگاه ها می توانند اشکال و برش های خاصی را به وجود بیاورند. با توجه به نوع برش باید از تیغ های مختلفی استفاده نمود. در هنگام برش های مختلف در بسیاری از وسایل فلزی دما به صورت محسوسی بالا می رود. برای کم کردن دما یکی از راه های بسیار کاربردی استفاده از آب می باشد. برای انجام برش های دقیق و کنترل دمای سطح فلزات مختلف از تیغ آب بر به منظور عملیات بهتر استفاده می کنند. در این میان تیغ های مختلف با سایز های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند. هر یک از این تیغ ها می توانند نیاز صنایع مختلف را به خوبی برآورده کنند.
در صنایع مختلف نیاز به برش های مختلف با دقت بالا بسیار مورد توجه می باشد. با استفاده از تیغ آب بر می توان بدون هیچگونه تغییر شکلی برش های بسیار دقیقی را ایجاد کرد. می توان به واسطه این وسایل و تجهیزات نیاز های بسیار زیادی را رفع نمود. با توجه به کاربرد های فراوان این تیغ ها می توان به راحتی در موارد متعددی آن ها را مورد استفاده قرار داد. در هنگام استفاده از این تجهیزات برش باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید.
در هنگام انتخاب این محصولات حتما به برند های موجود توجه ویژه ای داشته باشید. برند های معتبر کیفیت بالاتر را برای شما به همراه خواهند داشت. در انتخاب این محصولات یکی از نکات قابل توجه فروشگاه های موجود می باشند. فروشگاه های معتبر می توانند کیفیت بالای محصولات را برای شما تضمین کنند. فروشگاه برش و سایش سهند به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران فعالیت گسترده ای را دارد. در ادامه به نحوه عملکرد این تیغ ها خواهیم پرداخت.

سرعت برش بالا با تیغه آب بر

 

نحوه کارکرد تیغ آب بر
برای برش اجسام مختلف از جمله فلزات روش های مختلفی وجود دارد. یک از این روش ها را می توان استفاده از تیغ آب بر دانست. استفاده از این تیغ را می توان روشی بسیار کارآمد برای برش اجسام بسیار سخت مانند پروفیل دانست. این تیغ اره را می توان به عنوان مهم ترین بخش دانست که با قطعه به صورت مستقیم در تماس می باشد. قسمت تیز لبه تیغ آب بر دارای تعداد بسیار زیادی دندانه می باشد که وظیفه براده برداری را برعهده دارد. این نوع از تیغ ها را معمولا از فولاد تند برش یا یک آلیاژ ترکیبی بسیار سخت می سازند. با توجه به نوع ساختار موجود این تیغ ها باید با سرعت بسیار بالایی بر روی قطعه کار به چرخش در بیایند تا عملیات برش به خوبی انجام گیرد.
این نوع از چرخش می تواند گرمای بسیار زیادی را ایجاد کند. گرمای زیاد می تواند اشکالات و تغییر شکل های مختلف را در قطعه کار به دنبال داشته باشد. برای اینکه با این گرمای بسیار زیاد مقابله شود از آب برای خنک کاری استفاده می کنند. توجه داشته باشید که آب با فشار و درون یک مخزن در دستگاه های موجود نگهداری می شوند. خواص آب می تواند علاوه بر خنک کردن در برش کاری نیز موثر بوده و عملیات برش روان تر انجام شود. با توجه به استفاده آب و تیغ با یکدیگر از این رو به این نوع از تجهیزات برش تیغ آب بر می گویند.

ارتفاع کمتر دندانه ها

 

قیمت تیغ آب بر
یکی از موارد بسیار مهم در هنگام انتخاب تیغ آب بر قیمت این محصولات می باشد. در تعیین قیمت این محصولات باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید. قیمت این محصولات عمدتا بر اساس سایز های موجود تعیین می شوند. قیمت گذاری بر اساس جنس های مختلف این تیغ ها نیز بسیار مرسوم می باشد. جنس های با کیفیت می توانند دوام و طول عمر بالاتری را داشته باشند. در موارد متعدد می توان از این تیغ ها استفاده نمود. با توجه به قیمت گذاری های انجام شده می توانید برند های مختلف را انتخاب کنید. در برند های مختلف سایز های متفاوت قیمت های گوناگونی دارند. در هنگام استفاده از این محصولات کیفیت در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد. در هنگام استفاده از این تجهیزات باید حتما موارد متعددی را مد نظر داشته باشید. رعایت نکات مختلف در طول عمر این محصولات بسیار تاثیر گذار می باشد.

خرید تیغ آب بر
تیغ آب بر را می توان از فروشگاه های بسیاری در سراسر کشور خریداری کرد. در هنگام خرید این محصولات باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. جنس ساخت و نوع تیغه از مهم ترین مواردی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. در هنگام خرید این تیغ ها سایز مورد نیاز خود توجه داشته باشید. سایز بندی های موجود می تواند برای شما تنوع بسیار خوبی را به وجود بیاورد. در هنگام خرید به برند های مختلف و معتبر توجه داشته باشید. برند های معتبر کیفیت بالاتری را برای شما به همراه خواهند داشت. یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید این محصولات فروشگاه مد نظر می باشد. فروشگاه برش و سایش سهند به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران فعالیت گسترده ای را دارد. این مجموعه با توجه به سابقه خود خرید آنلاین را برای مشتریان خود آماده کرده است

سایزبندی های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *