بلاگ

انواع تیغ چوب بر

مقدمه انواع تیغ چوب بر
در صنایع مختلف برای ایجاد برش های مختلف از تیغ های گوناگونی استفاده می کنند. یکی از صنایع بسیار پرطرفدار که از این تیغ ها زیاد استفاده می کنند، صنایع مربوط به چوب می باشد. تیغ چوب بر را به عنوان یکی از ابزار و تجهیزات بسیار کاربردی مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد. تیغ اره های گرد و یا دیسکی را می توان به عنوان پرکاربرد ترین تجهیزات برش که مورد استفاده نجاری ها می باشد معرفی کرد.می توان این تیغ ها را بر روی دستگاه های مختلفی برای کاربرد های گوناگون نصب کرد. در ماشین های مختلفی همچون اره رومیزی، فارسی بر، اسلایسر و … می توان این تیغ ها را نصب نمود.
در این محصولات می توان تنوع بسیار بالایی را شاهد بود. به واسطه این تنوع می توان در موارد مختلف و کاربرد های گوناگون بالاترین بهره را برد. بسیاری از افراد با نداشتن اطلاع از تنوع و کیفیت های موجود دست به خرید های اشتباهی می زنند. این کار علاوه بر اتلاف وقت باعث هزینه اضافی نیز می شود. برای هر نوع از چوب های طبیعی موجود باید از تیغه های مناسب استفاده شود. استفاده از تیغ چوب بر مناسب می تواند باعث افزایش کارایی و افزایش دقت در کار خواهد شد. کیفیت کار در صنایع چوب می تواند به خوبی باعث افزایش درآمد شود. برای بالابردن کیفیت کار علاوه بر مهارت استادکار باید تجهیزات خوبی را نیز مورد استفاده قرار داد.
در هنگام انتخاب تیغ چوب بر باید به موارد مختلفی توجه نمایید. برند های معتبر می توانند کیفیت بالاتر را برای شما به دنبال داشته باشند. در برند های معتبر هر کدام تنوع محصولات بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان آماده کرده اند. در هنگام انتخاب تیغ چوب بر به فروشگاه های موجود توجه ویژه ای داشته باشید. فروشگاه سهند به عنوان نماینده شماره یک محصولات برش و سایش در ایران فعالیت گسترده ای دارد.

مقاومت و دوام بالا در برند های معتبر

انواع تیغ چوب بر
تیغ چوب بر را می توان در تنوع بسیار بالایی مورد استفاده قرار داد. با توجه به تنوع موجود می توان مزایا و معایب مختلفی را برای هر نوع در نظر گرفت. تیغ های موجود را از نظر کارایی می توان در دسته بندی های زیادی قرار داد. هر یک از این دسته ها می توانند برش های گوناگونی را ایجاد کنند. در ادامه به معرفی این دسته ها و خصوصیات موجود در هر یک را برای شما شرح خواهیم داد.
تیغ اره گرد برای چوب خام: در برش چوب های خام به دلیل سختی بالا نسبت به دیگر متریال ها می توان از این نوع تیغ ها استفاده کرد. با استفاده از این نوع تیغ چوب بر می توان برش های سریع و تمیزی را انجام داد. تعداد دندانه های موجود در این تیغ ها بین 24 تا 40 عدد می باشد که نسبت به ام دی اف بر ها قوی تر می باشند. ارتفاع گام های موجود در این تیغ ها بیشتر از دیگر محصولات مشابه می باشد. باید توجه داشته باشید که اگر با تیغ های دیگر چوب های خام را برش دهید علاوه بر کندی در کار شاهد بالا رفتن دما در نقطه برش نیز خواهیم بود.
تیغ اره دیسکی: این نوع از تیغ اره ها در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع از تیغ چوب بر می توان برای چوب های طبیعی بسیار زیادی از این تیغ ها استفاده نمود. خصوصیات فنی بسیار زیادی را می توان در این تیغ اره ها مشاهده نمود.

جنس های مختلف در هنگام ساخت

قیمت تیغ چوب بر
یکی از مهم ترین موارد در هنگام انتخاب تیغ چوب بر قیمت های موجود می باشد. در برند های مختلف می توان قیمت های مختلفی را مشاهده نمود. در قیمت گذاری این محصولات می توان موارد متعددی را مد نظر قرار داد. در انتخاب برند های مختلف باید دقت داشته باشید که در هر برند نوعی خاص از محصولات را با کیفیت برتر تولید می کنند. در قیمت گذاری این محصولات یکی از مهم ترین نکات موجود سایز بندی های موجود می باشد. با توجه به سایز های مختلف می توان قیمت های بسیار متنوعی را شاهد بود.
هر یک از این موارد می تواند در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار باشند. در قیمت گذاری تیغ چوب بر می توان به جنس تیغه نیز اشاره کرد. جنس تیغه های موجود می توانند کیفیت های مختلفی را داشته باشند. هرچه کیفیت تیغه های موجود بالاتر باشد می توان کارایی بالاتری را نیز شاهد بود. با بالاتر رفتن کیفیت تیغه های موجود می توان قیمت های بالاتری را نیز شاهد بود. اندازه قطر تیغ های موجود می توانند در تعیین قیمت این محصولات بسیار موثر باشند. با توجه به ضخامت های هر تیغه می توان برش های مختلفی را انجام داد.

سایز بندی در تیغ چوب بر

سایز بندی در تیغ چوب بر

 

خرید تیغ چوب بر
می توانید تیغ چوب بر را از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور تهیه کنید. یکی از بهترین فروشگاه های موجود مجموعه برش و سایش سهند باشد. این فروشگاه به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران شناخته می شود. می توانید خرید های خود را به صورت آنلاین از سایت این فروشگاه انجام دهید. برای خرید های عمده و جزئی نیز می توانید کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به دیگر فروشگاه های موجود تجربه کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *