بلاگ

آشنایی با انواع دریل توسن

دریل 10 اتوماتیک 0002DA

مقدمه
دریل ها را می توان به عنوان ابزارهایی بسیار کارآمد و مفید مد نظر قرار داد. این محصولات در تنوع بسیار بالایی در بازار موجود می باشند. دریل توسن را می توان در دو نوع شارژی و برقی مورد استفاده داد که هریک از این محصولات کاربرد های خاصی دارند. با استفاده از ویژگی های مختلف این محصولات می توان کار های بسیاری را انجام داد. در هر منزل و کارگاهی می توان این وسایل را به عنوان ابزار هایی کاربردی شناخت. با استفاده از این وسایل می توان اقدامات مختلف و متنوعی را انجام داد. با استفاده از انواع این دریل ها می توانید سطوح با جنس های مختلف را به راحتی سوراخ کنید.
در هر متریال باید از نوعی خاص از دریل های موجود استفاده کرد. در نوع برقی و شارژی این دریل ها می توان کاربرد های متنوعی را شاهد بود. در نوع شارژی این محصولات که به پیچ گوشتی های برقی نیز معروف می باشند می توان کار های بسیار زیادی را صورت داد. بر روی این دریل ها می توان انواع مته را نصب کرده و برش های مختلفی را نیز ایجاد کرد. با استفاده از مدل های مختلف می توانید انواع سر های متفاوت را تهیه کرده و بر روی دریل مد نظر نصب کنید. می توان این دریل ها را دو نوع نظام مورد استفاده قرار داد. در مدل های مختلف توان های متفاوتی موجود می باشد.
دریل توسن را می توان به عنوان برندی بسیار معروف و با کیفیت در سراسر کشور شناخت. این شرکت از سال 1382 محصولات متنوع خود را در بازار به فروش می رساند. با توجه به سابقه و کیفیت دریل های موجود در این برند می توان از توانایی های موجود در این وسایل اطمینان حاصل کرد. در دریل ها مته های گوناگون با شکل های مختلفی تولید می شوند. با استفاده از این مته ها می توانید سوراخ کاری های مختلفی را در متریال های گوناگون ایجاد کنید.

انواع دریل توسن
دریل ها را می توان در دسته بندی های مختلفی معرفی کرد. یکی از این دسته بندی ها نوع کاربرد این محصولات می باشد. می توان در دسته بندی زیر دریل توسن را به خوبی معرفی نمود.
دریل برقی: دریل برقی به وسیله برق کار کرده و به صورت مستقیم به برق شهری متصل می شود. دلیل نام گذاری این وسیله نیز همین امر می باشد. دریل های دستی برقی را می توان در دو دسته سه نظام خودکار و آچار خورد تقسیم بندی کرد. موتور های به کار رفته در این مدل ها می توانند گیربکسی و یا ساده باشند. تنوع در این مدل از دریل ها بسیار زیاده بوده و کاربرد های فراوانی نیز دارند.
دریل شارژی: این دریل ها دارای دو یا چند باتری قابل شارژ شدن می باشند. می توان به وسیله این ابزار کارهای بسیار زیادی را انجام داد. در این تجهیزات توان های مختلفی را می توان مشاهده کرد. این دریل ها به دلیل اینکه بدون سیم می باشند می توانند درموارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرند. اغلب از این تجهیزات با نام پیچ گوشتی برقی نیز یاد می شود. در این محصولات هرچه ولتاژ ورودی بیشتر باشد توان و قدرت آن ها نیز بالاتر خواهد رفت. استفاده از این محصولات را می توان به مشاغل بسیار زیادی پیشنهاد کرد.
دریل چکشی: این نمونه از دریل ها در حقیقت همان دریل های برقی می باشند. تنها تفاوت موجود در این دریل ها را می توان خاصیت چکش و ضربه زنی آن ها دانست. به وسیله این محصولات می توان به راحتی متریال های بسیار سخت را سوراخ کرده و یا خراب کرد. این وسیله در مواجهه با سطوح سخت بسیار عالی عمل کرده و به راحتی می تواند در دل سنگ و بتن سوراخ ایجاد کند.
دریل بتن کن: این نوع از دریل ها تمامی خواص و قابلیت های موجود در دو نوع برقی و چکشی را دارا می باشند. تنها تفاوت موجود در این دریل را می توان نحوه عملکرد آن بیان کرد. این وسیله بر خلاف دو نوع دیگر نیروی خود را از رینگ و پیستون به دست می آورد. در دو نوع قبلی نیروی مورد نیاز به وسیله چرخ دنده ایجاد می شد.

خرید دریل توسن
یکی از مهم ترین موارد بعد از انتخاب دریل مد نظر خرید آن می باشد. در بازار می توان انواع دریل ها را مشاهده کرد. دریل توسن را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار ابزار شناخت. این دریل ها با کیفیت بالای خود می توانند بسیار کاربردی باشند. دسته بندی های متنوع در این برند باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی از این برند استفاده کنند. دریل توسن را می توانید از فروشگاه سهند خریداری نمایید. این فروشگاه به عنوان نماینده شماره یک محصولات برش و سایش در ایران شناخته می شود. باید دقت داشته باشید که می توانید تنوع محصولات را در این فروشگاه به خوبی تجربه کنید. در این فروشگاه می توانید خرید های خود را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *