بلاگ, دسته‌بندی نشده, مقالات

آشنایی با سنباده دیسکی

سنباده دیسکی

مقدمه

سنباده دیسکی را به عنوان ابزاری مناسب برای سنباده کاری سطوح و اجسام مختلف به علاوه پولیش کردن مورد استفاده قرار می دهند. این محصولات را به شکلی طراحی کرده اند که قسمت سنباده زنی مورد نظر به شکل دایره ای و دیسکی باشد. کاغذ سنباده را بر روی این دیسک ها قرار می دهند و در موارد متعدد مورد استفاده قرار می دهند. این سنباده ها وظایف و کاربرد های بسیار متنوع و زیادی را بر عهده دارند. می توان به وسیله این وسایل لایه برداری، پولیش کاری در سطح چوب و برداشتن لک های مختلف و رنگ ها از سطوح مختلف را به راحتی و کیفیت بالایی انجام داد.

این نوع از سنباده ها معمولا دارای یک سیستم برای جمع آوری گرد و غبار می باشند. می توان سنباده ها را بر روی دستگاه های مختلفی نصب نمود. استفاده از سنباده دیسکی در موارد و صنایع مختلف بسیار رایج می باشد. می توان این محصولات را در مدل های مختلف و متنوعی خریداری کرد. در یک دسته بندی کلی می توان این سنباده ها را به صورت زیر نام برد.

  • سنباده های دیسکی و نواری
  • سنباده های دیسکی از نوع بادی
  • سنباده های دیسکی از نوع پایه دار

هر یک از این سنباده ها را می توان در کاربرد های مشخصی مورد استفاده قرار داد. با استفاده درست از این سنباده ها می توان طول عمر بالاتری را در آن ها شاهد بود. در ادامه هر یک از این دسته بندی ها را برای شما شرح خواهیم داد.

سنباده دیسکی

                   معرفی انواع سنباده

سنباده دیسکی و نواری

این سنباده ها را می توان به حالت های مختلفی مورد استفاده قرار داد. طراحی در این ابزار به شکلی می باشد که می توان به صورت همزمان از هر دو سنباده نواری و دیسکی آن ها استفاده های مختلفی کرد. از این صفحات سنباده زنی می توان برای سنباده کاری سطوح مختلف نرم و سخت استفاده های گوناگونی انجام داد.

با استفاده از شماره گذاری های مختلف می توان از این وسایل در موارد بسیار زیادی استفاده کرد. در هنگام خرید این نوع از تجهیزات باید با توجه به دستگاه مد نظر خود قطر های مختلف را مورد استفاده قرار دهید. وجود تنوع در اندازه های این دیسک های چرخان می تواند کاربرد های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در این دیسک ها برای کارایی بهتر می توان از وسایل با سرعت های متغیر استفاده نمود. سنباده های دیسکی مختلف می توانند قطر های متفاوتی را نیز دارا باشند.

 

سنباده دیسکی در دستگاه بادی

سنباده دیسکی را می توان بر روی ابزار و تجهیزات بادی نیز نصب نمود. این دستگاه ها با توجه به قدرت فشار هوا کار کرده و توان خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند. باید توجه داشت که سنباده های دیسک را باید به نحوی صحیح مورد استفاده قرار داد. با استفاده از این صفحات در این دستگاه ها می توان سنباده زنی های مختلفی در سطح چوب و لایه برداری های متنوعی را انجام داد.

به کمک این دیسک ها در این دستگاه می توان سرعت بالاتری در انجام اقدامات متنوع را شاهد بود. با نگهداری صحیح و درست این دیسک ها می توان تا مدت زمان بسیار طولانی از آن ها استفاده نمود. در هنگام استفاده از این دیسک ها باید دما مد نظر باشد.

سنباده دیسکی

             سنباده دیسکی

خرید سنباده دیسکی

سنباده دیسکی را می توان از فروشگاه های اینترنتی و حضوری بسیار زیادی تهیه کرد. خرید این سنباده ها می تواند با توجه به نیز کارگاه و یا صنعت مد نظر شما باشد. با انتخاب درست می توانید بالاترین کارایی را در این محصولات شاهد باشید. در خرید باید علاوه بر قیمت به ویژگی های دیگر نیز توجه ویژه ای شود. سنباده های دیسکی در سایز های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر یک از این سایز بندی ها باعث قیمت گذاری های مختلف خواهد شد. بهتر است که در انتخاب خود برند های برتر و معروف تر را مد نظر قرار دهید. برند های معروف می توانند کیفیت بالاتر را به مشتریان ارائه کنند.

در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر استفاده کنید. فروشگاه برش و سایش سهند به عنوان نماینده شماره 1 این محصولات می تواند بالاترین کیفیت و خدمت رسانی را برای شما به همراه داشته باشد. سنباده های دیسکی در برند های متنوع و معروف را می توانید از این فروشگاه به راحتی تهیه و استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بارز این فروشگاه را می توان فروش به صورت اینترنتی عنوان کرد که به راحتی می توانید انواع محصولات را بر روی سایت مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. ویژگی های هر محصول برای استفاده بهتر شما آماده شده است.

سنباده دیسکی و نواری

قابلیت نصب برروی انواع دستگاه ها

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان عنوان کرد که با توجه به نیاز صنایع مختلف به سنباده ها می توان از سنباده ها  به صورت ثابت و یا سیار استفاده های بسیار زیادی کرد. صنایع وابسته به این محصولات بیشترین استفاده را از سنباده دیسکی می کنند. خرید به صورت عمده می تواند یک پیشنهاد ویژه برای صاحبان کسب و کار باشد. در هنگام استفاده از این محصولات باید به نحوه نگهداری آن ها نیز توجه ویژه ای شود.

. با توجه به اینکه این فروشگاه برش سایش سهند به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران فعالیت می کند می توانید نیاز های خود را به راحتی بر طرف کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *