بلاگ, دسته‌بندی نشده, مقالات

معرفی صفحه برش سنگ

تنوع در سایز های این برند

مقدمه

برش کاری در صنایع مختلف بسیار رایج و کاربردی می باشد. می توان با استفاده از صفحات مختلف در متریال های گوناگونی برش های بسیار زیادی ایجاد کرد. با توجه به نیاز خود می توانید انواع صفحات برش را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. یکی از صفحات بسیار پر مصرف در صنایع مختلف را می توان صفحه برش سنگ نام برد.

با استفاده از این صفحات می توان به راحتی در دل سنگ های گوناگون برش ایجاد کرد. با توجه به جنس سنگ مد نظر باید از صفحات مختلف نیز استفاده کرد. می توان این صفحات را در سایز بندی های بسیار متنوعی تهیه کرد. خرید از نمایندگی های مختلف می تواند یکی از بهترین راه ها باشد. صفحه برش سنگ را می توانید از فروشگاه های معتبر به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه نمایید

. یکی از برند های موجود در بازار که بسیار پرطرفدار نیز می باشد اوسیس است. فروشگاه برش و سایش سهند به عنوان نماینده شماره یک محصولات اوسیس در ایران به صورت تخصصی فعالیت می کند. کیفیت یکی از شاخصه های اصلی در این فروشگاه می باشد. می توانید بدون واسطه با بهترین کیفیت صفحات برش مد نظر خود را از این فروشگاه تهیه نمایید. در این مقاله قصد

معرفی صفحه برش سنگ را داریم تا با آشنایی کامل از این صفحات استفاده کنید.

صفحه مینی برش آهن اوسیس(oasis)115*3

صفحه برش سنگ

صفحات برش سنگ در ایجاد برش های سریع در متریال های مختلفی همچون بتن، آجر، بلوک و … مورد استفاده قرار می گیرند. در ساختار اصلی صفحه برش سنگ از دانه های سیلیکون کاربید با نوع اتصال نرم استفاده می کنند. صفحات برش سنگ به طور معمولا و عموما از ضخامت کمی برخوردار بوده و برای ایجاد سطوح صاف و در مصارف مختلف از جمله سنگ تراشی از آن ها استفاده می شود. برای اینکه این صفحات در هنگام برش کاری دچار آسیب های متعددی نشوند در دو طرف آن ها از دو ورقه فایبرگلاس بهره می برند. این دو ورقه می توانند دوام و استحکام بسیار بالایی در هنگام چرخش و برش به سنگ ببخشند.

این صفحات از نظر سایز قطر، با صفحات آهن بر یکسان بوده و می توان در سایز های 115، 180 و 230 میلیمتر از آن ها استفاده کرد. در این صفحات با توجه به نام آن می توان به راحتی متوجه شد که برای برش و سایش انواع سنگ ها قابل استفاده می باشند. ضخامت موجود در این محصولات نسبت به صفحات استیل بر بیشتر بوده اما نسبت به صفحات ساب و سایش ضخامت کمتری را دارند. معمولا ضخامت موجود در صفحات برش سنگ بین 1.5 تا 2.5 می باشد. این صفحات از مواد خاصی ساخته می شوند که در ادامه به بررسی مواد به کار برده شده در ساخت این سنگ ها خواهیم پرداخت.

تنوع در سایز های این برند

تنوع در سایز های این برند

مواد تشکیل دهنده صفحات برش سنگ

شاید بتوان گفت که مهم ترین نکته در هنگام انتخاب سنگ ها متریال های پایه می باشد. توجه به این متریال ها می تواند کیفیت و دوام بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد. مواد تشکیل دهنده صفحات برش و ساب با توجه به نوع کاربرد و مصرف آن ها بایکدیگر متفاوت می باشند. با توجه به مواد به کار رفته در این صفحات می توان دسته بندی های بسیار متنوعی را ایجاد کرد.

می توان پرکاربرد ترین مواد موجود در صفحات را اکسید آلومینیوم با دانه های ریز و درشت ، چسب و رزین و دانه های ساینده نام برد. از اکسید آلومینیوم می توان برای سایش و برش استفاده کرد. از چسب و رزین برای نگهداری انواع دانه های اکسید آلومینیوم استفاده می کنند. بلوک های کوچک اکسید این عنصر را پس از خرد شدن در دسته بندی های ریز و درشت قرار داده و در ترکیبات مختلف صفحات مورد استفاده قرار می دهند.

در برخی از مواقع قصد داریم متریال های آلیاژ مانند را برش دهیم. برای ایجاد چنین برش هایی باید از صفحات برش سنگی استفاده کنید که در ساختار آن ها از کاربید سیلیکون استفاده شده است. کاربید سیلیکون با توجه به دانه بندی موجود در دل خود می تواند بسیار مقاوم تر و سخت تر از متریال های دیگر در سایش عمل کند. با استفاده از این ترکیب می توان بسیاری از متریال های موجود را ساب و یا برش داد. مقاومت بالای این نوع از سنگ ها باعث به کار گیری آن ها در بسیاری از صنایع شده است.

صفحه پروفیل بر اوسیس(OASIS)3*350

استفاده صحیح از صفحه سنگ

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی با توجه به ویژگی های عنوان شده برای این نوع از سنگ می توانید به راحتی صفحه برش سنگ مد نظر خود را انتخاب کرده و تهیه نمایید. با توجه داشته باشید که انتخاب سنگ بسیار با اهمیت می باشد. سنگ های خراب و ضعیف به سرعت تمام شده و حتی می توانند به فرز های شما نیز آسیب وارد کنند. سنگ های موجود در فروشگاه برش سایش سهند از بهترین و باکیفیت ترین صفحات موجود می باشند. با توجه به اینکه این فروشگاه به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران فعالیت می کند می توانید نیاز های خود را به راحتی بر طرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *