بلاگ, دسته‌بندی نشده, مقالات

معرفی سنباده پوست ساب

سنباده پوستاب اسمیردکس

مقدمه

سنباده پوست ساب یک نوع سنباده کاغذی پرکاربرد می باشد که به دلیل ضد آب بودن آن می توان در موارد بسیار زیادی از آن استفاده کرد. این سنباده از انعطاف بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان به خوبی به آن شکل داد. با شکل پذیری راحت می توان از این سنباده در قسمت های بسیار مشکل نیز استفاده کرد. کاربرد های بسیار زیاد این نوع از سنباده ها باعث شده است تا شرکت ها و برند های مطرح بسیاری دست به تولید سنباده بزنند.

در ایران نیز فروشگاه های بسیاری این محصولات را به فرش می رسانند. در این میان باید فروشگاه های بهتر را برای خود انتخاب کنید. فروشگاه برش و سایش سهند به عنوان نماینده شماره یک این محصولات در ایران فعالیت داشته و بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه به کاربرد های متنوع و مختلف سنباده پوست ساب خواهیم پرداخت و این محصول بسیار پرمصرف را برای شما معرفی خواهیم کرد.

سنباده پوستاب اسمیردکس پشت قرمز p360

سنباده پوستاب اسمیردکس

کاربردهای سنباده پوست ساب

سنباده پوست ساب برای پاک کردن، صیقل دادن، از بین بردن لکه ها، رفع زنگ زدگی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این سنباده در صنایع بسیار زیادی همچون خودرو سازی، صافکاری، رنگ کاری، صنایع چوب، صنایع شیشه، صنایع کاشی و سرامیک و … استفاده های بسیار زیادی می شود. انواع سنباده پوست ساب زبر و نرم را می توان به مقدار زیاد در بازار مشاهده کرد. هرچه شماره های درج شده بر روی این سنباده ها بالار رود میزان زبری آن ها کمتر شده و نرم می شوند. هرمقدار که شماره کاغذ سنباده های پوست آب پایین بیاید زبری بیشتری را شاهد خواهیم بود.

اکثر ورق های سنباده های پوست آب در ابعاد 23*28 سانتی متر بوده و بسیار کاربردی هستند. در صنایع مختلف نوع استفاده از سنباده ها بایکدیگر متفاوت می باشد. موارد مصرف این سنباده ها بسیار زیاده بوده و می توان در مصارف خانگی تا صنایع بزرگ و کوچک از آن ها استفاده های گوناگونی کرد. در هنگام استفاده از این نوع سنباده ها بایدبه نکات مختلفی توجه شود. برای بازدهی بهتر و بیشتر این محصولات بهتر است که نکات مختلفی را رعایت کنید. در ادامه این نکات را برای شما شرح خواهیم داد.

سنباده پوستاب اسمیردکس پشت آبی p4000

سنباده پوست ساب

نکات مهم در استفاده از سنباده پوست ساب

  • دمای نگهداری از سنباده پوست ساب باید مناسب باشد. بهترین دمای موجود برای این سنباده ها بین 18 تا 26 درجه سانتی گراد می باشد.
  • برای اینکه سنباده مد نظر بریده نشود بهتر است که قبل از استفاده با آب این کالا را خیس کنید.
  • این نوع از سنباده ها را در مکان های گرم و در کنار لوله های آب گرم قرار ندهید.
  • در هنگام نگهداری مکانی خشک با دمای مناسب را انتخاب کنید.
  • در هنگام پرداخت کاری بهتر است که از سنباده های زبر شروع کرده و به مرور از سنباده های نرم و پوست آب بهره ببرید.
  • در صورت نگهداری اشتباه از سنباده های پوست آب عمر آن ها به شدت کاسته خواهد شد.
  • تا موقع استفاده از این سنباده ها بهتر است که در بسته بندی خود محصول حفظ شوند.
  • در دمای سر این محصولات به سرعت ریزش می کنند.
  • به صورت خشک از این محصولات استفاده نکنید.
  • از برند های معتبر در هنگام خرید استفاده کنید.

انعطاف در سنباده

خرید سنباده پوست ساب

برای خرید این محصولات می توانید از فروشگاه های اینترنتی و حضوری استفاده کنید. خرید اینترنتی می توان برای شما مزایای بسیار زیادی داشته باشد. خرید از فروشگاه های معتبر کیفیت برتر را برای شما به همراه خواهد داشت. فروشگاه برس و سایش سهند به عنوان نماینده شماره 1 این محصولات در ایران بالاترین کیفیت موجود در بازار را به شما ارائه خواهد کرد. می توانید از این مجموعه توانمند خرید های خود را به صورت عمده و یا جزئی انجام دهید. با تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید از مشاوره های آنان بیشترین استفاده را کنید.

قیمت سنباده پوست ساب

در قیمت گذاری این محصولات به موارد متعددی توجه می شود. شماره این محصولات که برای زبری و نرمی آن ها مورد استفاده قرار می گیرند در قیمت گذاری تاثیر مستقیمی خواهد داشت. عامل دیگر که در قیمت گذاری بسیار موثر می باشد نوع مواد به کار رفته در سنباده ها می باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری می توان به برند های مربوطه اشاره کرد. برند های معتبر تر از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه قیمت بالاتری خواهند داشت. کیفیت بالاتر می تواند طول عمر و دوام بالاتری را در استفاده به همراه داشته باشد. فروشگاه های معتبر کیفیت برتر را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند.

می توان قیمت های بهتر و مقرون به صرفه تر را از نمایندگی های مجاز دریافت کرد. قیمت گذاری در سفارش های عمده متفاوت از سفارش های عادی می باشد.

سنباده پوستاب اسمیردکس پشت آبی p4000

سنباده پوستاب اسمیردکس پشت

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان بیان کرد که این محصولات به خوبی می توانند نیاز های افراد را برآورده کرده و کیفیت بالایی را از خود به نمایش بگذارند. فروشگاه معتبر برش سایش سهند برای تمامی افراد محصولات متنوع و مختلفی را عرضه کرده و قیمت های بسیار خوبی را به افراد پیشنهاد می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *